zaterdag 18 maart 2017

GEHAAKT VOOR PASEN


Ik ben begonnen met de Paaskipjes van Stip en Haak.
Ik gebruikte als garen de minibolletjes van Yarn and Colors, 10 gram was te weinig voor een heel lijf, dus haakte ik streepjes, ook leuk, toch?!!!

 Op internet vond ik een leul plaatje van gehaakte kuikens in een mandje met een warme muts op.
Er was geen patroon van voor zover ik weet, dus heb ik hem maar nagehaakt.


 Dit is het kleinste haasje uit het boek Pasen Haken.
Ik heb hem met sokkenwol gehaakt op naald 2.0

Fijn haakweekend, Marjanne

10 opmerkingen:

  1. Wat grappig, ik ben verliefd op het kuikentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een gezellige kippetjes! En dat kuikentje is ook al zo leuk!
    Knap werk, dat kleine paashaasje, hoe groot (of liever gezegd: hoe klein) is hij geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van kipjes en ik vind ze heel leuk met die streepjes.
    Maar dat haasje is mijn favoriet, wat schattig!
    Fijne zondag, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kipjes zijn super leuk.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wij vinden ze allemaal leuk de kipjes hadden wij ook al gemaakt moet er nog een op de foto, helaas te druk...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige Pasen haaksels! Het boekje van Christel Krukkert staat nog op mijn verlanglijstje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die kipje zijn al leuk maar ede rest is super leuk ik val op het kuiken LIEFFFF

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je toch leuke paas items gehaakt. Ook bij mij zijn de paaskipjes favoriet. Leuk, die streepjes! Lekker vrolijk!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh that little bunny is too adorable for words!

    BeantwoordenVerwijderen