dinsdag 5 mei 2015

GEHAAKTE HOME DECORATIE

Nu eens geen poppen of knuffels maar HOME DECORATIE.
Ik heb mijn huiskamer in blauw-en taupe tinten gestyled.
Al het haakwerk is met Scheepjes Softfun en Softfun Denim gehaakt.

Zo ziet gedeeltelijk mijn dressoir eruit.
Huisjes zijn mijn favoriet.

Deze huisjes zijn een eigen ontwerp.
Heel leuk om te haken.

Ook dit beertje heb ik zelf verzonnen, na al die jaren knuffels haken, gaat dit eigenlijk vanzelf.

Het is een beetje moeilijk om te zien, want deze klosjes liggen op een spiegel.
Ik heb er 3 gehaakt en toen de boel gepimpt.
Met de stolp erover.

Dit staat op het TV-meubel.
Het blauw is gedeeltelijk vervangen door zachtroze.

Ook dit konijntje staat op het TV-meubel, zij is ook gehaakt zonder een patroon, maar inspïreert op het kleine konijn van Kristel Droog.

Haakgroetjes Marjanne

9 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal weg van het konijntje! Wat heb je dat mooi gemaakt zeg! Helemaal TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je gemaakt! Die huisjes vooral, mijn complimenten!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke creaties, staat heel gezellig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke creaties heb je gemaakt , heel sfeervol, je hebt er een volger bij ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk allemaal toch handig he dat je zelf iets kan maken,soms vind je het gewoon raar als
    iemand bv niet kan haken haha

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke spulletjes gehaakt, de huisjes zijn favoriet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel toevallig hier beland en blijven plakken (volger geworden). Zeer leuke blog !!!!

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg leuke spulletjes allemaal. De huisjes zijn idd errug leuk maar het andere zeker niet minder.

    BeantwoordenVerwijderen