dinsdag 28 mei 2013

GEBOORTE TAARTENDOOS

Een tijdje terug kreeg ik het verzoek om een geboorte taartendoos te maken nav de doos die ik gemaakt had voor mijn kleindochter.
Het moest voor een jongen zijn.

 De naam was al bekend, maar die heb ik weggeveegd.

Een leuk eendje bovenop.

De binnenkanten zijn ook bekleed.

Er moest ook een knuffelpopje met naam bij. 

 En een tassenhanger

 met een grote veiligheidsspeld (De vrolijke viltvriendjes)
en een beschuit met muisjes (patroon van Haakmuts)

Groetjes Marjanne

8 opmerkingen:

  1. Wauw, Hij is prachtig.
    Daar zijn ze vast heel blij mee.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig allemaal, echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoooooooooooooo, wat mooi!
    en wat schattig allemaal!!!!
    dat is een super cadeau xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gedaan! Ik zit m'n ogen uit te kijken..., fantastisch!

    groetjes, Elizabeht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooi kraamcadeau! Leuk idee! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen