dinsdag 4 december 2012

VILTEN KERSTBOOMHANGERS

Ik ben dol op de kerstpatronen van Atelier Wilma Creatief en elk jaar maak ik daar wel wat van.


Deze Engel Gabriëlla vind ik een schatje, omdat ik een houten hoofdje gebruik, was het niet mogelijk om het haar erop te naaien of te plakken, dus heb ik het pruikje gehaakt.


Vorig jaar was er het Engel beertje, nu, in dezelfde stijl, het Engel hondje en poesje.

Dit uiltje is ook nieuw en is in dezelfde stijl en kleur........

.... net als dit rendier, een patroon van vorig jaar.

Dit theepotje is van Atelier Anemoontje en heb ik in de Wilmastijl verandert.

Mochten jullie deze zaterdag in de buurt van Ridderkerk zijn, kom dan eens langs op mijn gezellige Kerst-crea-markt. Hij is open van 10.00 tot 16.00 uur.
Het adres is:
Wijk Voorzieningen Centrum Bolnes
Noordstraat 255a
Bolnes (een wijk in Ridderkerk)


2 opmerkingen:

  1. Ohhh wat zijn ze mooi,die poes/remdier en theepot vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt heel mooi. De hond, kat, uil en theepot zijn helemaal super!
    O, een markt altijd leuk. Woon alleen iets te ver weg ;)Succes in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen