donderdag 29 november 2012

HEERLIJKE BONBONS............van vilt

Voor de Kerst-crea-markt van volgende week heb ik heerlijke vilt bonbons gemaakt.
Ik heb hiervoor het leuke bonbonboekje van "De Vrolijke Viltvriendjes"gebruikt, voor de decoratie ben ik op Google gaan zoeken naar lekkere exemplaren.
De Friese bonbon rechtsboven is van Niels Holgersson.

Deze 2 cupcakes heb ik vorig jaar al bedacht maar er miste iets, totdat ik dit leuke babylint zag en nu zijn ze echt af.

Deze Petit Fours zijn ook van "De Vrolijke Viltvriendjes en passen mooi bij mijn cupcakes.



7 opmerkingen:

  1. Oh prachtig gemaak! Die Friese... erg leuk. Daar zit vast berenburg in hihi.
    De babygebakjes zijn heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, wauw, die chocolaatjes zien er echt heerlijk uit! Echt heel erg leuk gedaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wauw die bonbons!Ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk.
    Vooral de baby cupcakes.
    Je popjes van hier onder zijn ook erg leuk.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmm! Dat ziet er lekker uit!
    Mooi gemaakt hoor!

    Groetjes Barbera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm, ze zien er heerlijk uit, net echt! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar Marjanne, geweldig, gezellig en ze zien er heerlijk uit! Het is elke keer weer een feest je blog te bezoeken om te kijken wat voor leuks je weer hebt gemaakt! Die ga je vast verkopen! groetjes Maria en de rest

    BeantwoordenVerwijderen