dinsdag 9 oktober 2012

MOOSJE EN HET OKTOBERLIEFJE

Deze twee hebben echter niets met elkaar te maken.

Moos is een stoere gehaakte kat uit één van de eerste boekjes van Christel Krukkert. Ik had leuk gemêleerd haakgaren op de kop getikt en vond Moos daar heel geschikt voor, jammer genoeg had ik geen kattenogen in voorraad, maar ik vind hem toch wel "kattig".



Het maandliefje Oktober heeft 2 vilten eikeltjes met echte doppen in haar handen, het goud symboliseert de vaak goudgeel verkleurde herfstbladeren.

Groetjes Marjanne

6 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes heb je weer gemaakt!!
    Heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Moosje er super uitzien!
    Ook het maandliefje is erg leuk geworden.

    Groetjes Peggy van Lapidoe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moos hier zegt dat Moos echt snoezelig is. Leuk die gemeleerde wol!

    Ahhhh en het maandliefje ..... Mooooooooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je weer ijverig geweest.
    Erg leuk.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het neusje maakt haar echt kattig!! Leuk idee met gemeleerde wol en effen voetjes. Die eikeltjes zijn net echt. Met de hand gevilt of geprikt? Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De eikeltjes zijn van een lapje wolvilt, de dopjes zijn echt, die had ik al jaren in een doosje liggen.
      Groetjes Marjanne

      Verwijderen