woensdag 13 juni 2012

HUP HOLLAND HUP DEEL 2

Het was niet best tegen Denemarken, daarom plaats ik de foto's van de wedstrijden tegen Duitsland en Portugal maar in één keer, want ik ben bang dat we de volgende ronde niet halen.
Maar we houden de moed erin.

Hier neemt Schweinsteiger een vrije trap, hopelijk gaat hij er niet in.

De Duitser Bastian Schweinsteiger, mijn favoriete duitse speler.

De Portugees Rolando kegelt Sneijder om.

De scheidsrechter vindt dit een gele kaart.

De Portugees Rolando, hij speelt waarschijnlijk niet, maar ik moest hem nemen, omdat ik nog maar één touwpopje had met een donker hoofdje en hij is de enige donkere speler bij Portugal, voor zover ik dat kon ontdekken. Ronaldo is ook best donker, maar dat vind ik geen sympathieke man.

Ik hoop dat we de voorronde doorkomen, dit was  tot zover mijn bijdrage aan het EK.

Fijne wedstrijd vanavond, Marjanne

2 opmerkingen:

  1. Geweldig! Als dit niet helpt ... Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het leuk gedaan.. nu er een mini kansje is hoop ik nog steeds op een wonder!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen