woensdag 1 februari 2012

SNEEUWKLOKJES

Hoewel de sneeuwklokjes zich weer verstopt hebben met dit gure weer, wil ik er toch een paar laten zien.
Ik heb deze serie voor 2 dames gemaakt die lid zijn van de Nederlandse sneeuwklokjes vereniging, die gaat voornamelijk over echte sneeuwkloksoorten, maar zij sparen alles van sneeuwklokjes en hebben mij toen gevraagd om er een stel te maken.

Een verzameling sneeuwklokjes van verschillende ateliers.

 Sneeuwklokjeshanger van Duimelotje

Sneeuwklokmoeder, kleuter -en baby van Atelier Pop en Plank.

De tweede sneeuwklokserie, een bonte verzameling van losse sneeuwklokjes en popjes van verschillende ontwerpsters.

Twee sneeuwklokpeuters van Pop en Plank.

Twee boeketjes van 10 sneeuwklokjes, ik had toen al zoveel klokjes gemaakt dat ik deze losse wel zelf kon verzinnen.

Sneeuwkloklichtje van Atelier Anemoontje.

Tot slot een lampje van Atelier Lindelicht.

Wintergroetjes Marjanne

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal zeg.
    Mooi gemaakt.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien, zoveel verschillende sneeuwklokjes bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, deze verzameling! Wat een lieve gezichtjes gebruik je! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet er dat gezellig uit en mooi gemaakt. Zo'n verzameling zou ik wel willen hebben hoor!
    Hartelijk groet, Maria en Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw!!!!!!!!!!!! die hele verzameling sneeuwklokjes is echt super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen