zaterdag 7 januari 2012

WINTERVILT

Allereerst wil ik iedereen een heel gezond en creatief 2012 wensen.
Ook dit keer heb ik in mijn fotoarchief gekeken en er de volgende wintertaferelen uitgezocht.

Van Atelier Anke heb ik deze sneeuwscooter en snowboard gemaakt, voor de mutsen truien en sjaals wordt een speciaal gebreide tricot gebruikt.



Van een andere kant bekeken.


Sneeuwpaddenstoel en kabouters van verschillende ateliers.

Sneeuwruimers van Atelier Pop en plank.

Vader, moeder en kind in een slee van Atelier Sterre (tegenwoordig Jit design)

Fijn weekend nog,
groetjes Marjanne

3 opmerkingen:

  1. Wauw wauw wauw wat heb jij weer gave wintercreaties. Het zijn stuk voor stuk weer pronkstukken.
    Oooo dei van Anke die staan ook nog op mijn lijstje, zo mooi.

    Groetjes hIlda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow, wat een prachtige creaties allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen