woensdag 11 januari 2012

WINTERVILT DEEL 2

Weer een greep uit mijn archief.

Koning Winter, een ontwerp van mijzelf, die ik voor iemand op verzoek gemaakt heb.

Een ouwetje van Atelier Sterre.

Het winterdorp van Atelier Tintangel, dit heb ik enkel jaren geleden voor Huize van Marrosa gemaakt.

Twee schaatsers, ook een eigen ontwerp.

Twee kinderen met een sneuuwbal van Atelier de vrolijke kikker, een atelier dat niet meer bestaat.

Tenslotte, Winterhutje van Atelier Pippilotta, een lief klein tafereeltje.

Fijne dag nog, Marjanne

2 opmerkingen:

  1. Oohh, wat mooi weer allemaal.
    Ik kijk mijn ogen uit. Iedere keer weer.
    Prachtig.
    Fijne dag.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad prachtig, ondertussen weet ik wat dat een friemelwerk is wel leuk friemelwerk.
    creatieve groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen