zaterdag 21 januari 2012

OP Z'N SCANDINAVISCH

Ik had al een tijdje grote touwpoppen in huis en ook rondgebreide tricotbuis in wat sombere donkerrode en grijze tinten, na het bekijken van een op Scandinavië gericht tijdschrift ontstonden de volgende poppen.






Ook de Folklore vrouwtjes zijn geïnspireerd op Scandinavië.

Van atelier Schatten van de Natuur maakte ik Mette en Sven, dat patroon ontdekte ik toen ik mijn kabouters al af had en ik vond het leuk om dit stel erbij te zetten.

In de Tildastijl maakte ik een engel en een haas.


Tot slot om in de sfeer te blijven Jultomte met rendier van Atelier Tintangel.
Fijn weekend, Marjanne

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer erg leuk allemaal.
    Jij ook fijn weekend.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk om te zien allemaal, mooi gemaakt hoor en alles past zo leuk bij elkaar in de scandinavische sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen