woensdag 7 december 2011

KERSTCUPCAKES VAN VILT

Je ziet de laatste tijd zulke heerlijke cupcakes met marsepeinen versieringen, dat ik dacht dat kan ook met vilt.
Dit is ook veel beter voor de lijn.
Ik heb dus 12 "lekkere" kerstcupcakes gemaakt, voor mijn Kerstcreamarkt.


Woon je in de buurt van Rotterdam en wil je mijn cupcakes en alle andere kerstcreaties in het echt bewonderen kom dan a.s. vrijdagavond of zaterdag gezellig langs.

Het adres is WVC (Wijk Voorzieningen Centrum)
                   Noordstraat 255a
                   2987 CR Ridderkerk (wijk Bolnes)
De openingstijden zijn:
                    vrijdag 9 dec. van 19.00 tot 22.00
                    zaterdag 10 dec. van 10.00 tot 16.00






Alle cupcakes van dichtbij.

Misschien tot vrijdag/zaterdag
.



  

6 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi.
    Jammer dat ik te ver uit de buurt woon.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er super gezellig en lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat zijn ze super leuk! Heb je het patroon zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om op te eten! Ze zzien er zo mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er geweldig uit. Ik wil ook weer wat meer met vilt gaan werken. En zeker als ik zulke prachtige creaties allemaal zie.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen