donderdag 15 december 2011

KERSTCREAMARKT

Eindelijk tijd voor een verslag van mijn Kerstcreamarkt afgelopen vrijdag en zaterdag. Jammer genoeg werd hij maar matig bezocht, maar ik heb toch nog redelijk verkocht.

Mijn kraam bestond uit 3 tafels waarvan 2 voorzien van een huisjesvoorfront.


Mijn Cinnamon Patch quilts en harten en poppen en dieren in Scandinavische stijl.

Al mijn gebak van vilt en gehaakt met de gehaakte harten.

Mijn gehaakte en stoffen uiltjes, helaas niets van verkocht.

Stoffen dieren en poppen.

Mijn gehaakte kerstballen hangen keurig op een rijtje, er werd vaak gedacht dat ze gebreid waren.

De kerstboomhangers in Tildastijl.

Vilten mannetjes, vrouwtjes en dieren.


Glas Design Jantina.
Jantina graveert in opdracht en geeft ook cursussen.
Ik mag altijd met haar meerijden.



 De jurkjes zijn van poets en stofdoeken gemaakt.
Een klein overzicht van de andere creatieve kramen.

Dit was het voorlopig weer.

4 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi en gezellig uit.
    Jammer dat het rustig was.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kraam geweldig. Jammer dat er zo weinig bezoek was. Je had zo je best gedaan om een mooie gevulde kraam te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo marianne, jij bent druk geweest, wat een prachtige spulletjes heb je gemaakt en zo veelzijdig. Jammer dat het niet zo druk was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kramen heb jij zeg! het lijken wel grachtenpandjes! Wat verkocht je dan wel beter goed? Wij (angelina en ik) hebben ook gestaan, dat was ook n iet echt een succes!.. Dus wij zijn benieuwd, naar wat wel goed verkoopt.. Bij ons was het ook niet al te druk hoor, er waren te veel markten op het zelfde moment denk ik.

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen