vrijdag 2 december 2011

GEHAAKTE KERSTBALLEN EN HARTEN DEEL 2

De laatste harten en kerstballen zijn gehaakt, ik zou er nog wel veel meer kunnen maken, zo leuk is het om te doen.



Drie verschillende kerstballen.
Ik kreeg pas de vraag, welk patroon ik voor de ballen gebruik, ik heb hier geen patroon voor, ik begin gewoon en als ik denk dat hij mooi rond is ga ik minderen.

Een andere vorm, per ongeluk ontstaan.


Met rood en blauw is het ook heel mooi, ik heb voor het blauwe hart Delftsblauwe kralen gebruikt.

Een middelgroot hart met paarse tinten.

Dit is een klein hartje met een zilveren ijskristal.

Dit grote taupe/crème hart heeft donkerbruine linten en dito knoop.

Op dit wit/grijze hart heb ik het hertje uit Eline's Winterhuis gefestonnerd, ik heb daarvoor grijs gemêleerd vilt van Cinnamon Patch gebruikt.

Dit waren voorlopig de laatste haaksels van dikke wol.

Fijn weekend,

2 opmerkingen:

  1. Mooi allemaal! Die kerstballen zijn ook heel mooi opgepimpt, zeg! (Bij het haakkransje-hyves zag ik een project kerstballen haken-pimpen!)
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marjanne

    Die kerstballen zien er super mooi uit.
    Vooral met het zilver prachtig.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen