donderdag 3 november 2011

KREADOE 2011

Gisteren ben ik naar KREADOE geweest, daar ga ik al naar toe zo lang het bestaat, zelfs toen het nog geen Kreadoe heette, een echte traditie dus.
Ik loop altijd eerst helemaal door naar achter, daar heb ik een uur rustig kunnen kijken voordat het erg druk werd.


Atelier Poppenjans had flink uitgepakt, een hele grote mooie stand, helaas niet veel nieuws sinds de handwerkbeurs in Ahoy.

Atelier Hobby-Time is een leuke kraam met mooie stofjes en pakketten van nostalgische poppen en dieren, ze zijn pas gestart met een webshop.

 Ook hier stond Atelier de Klaproos met weer een prachtige stand.

Volgens mij stond voor het eerst Echtstudio op Kreadoe, dit is een heerlijke winkel voor haakfans, hier heb ik ook mijn meeste geld uitgegeven, een leuk Duitstalig haakboek, een pakketje voor kerststerren, heerlijke dikke wol om wat grovere harten en sterren te haken, met natuurlijk een dikkere haaknaald nr 4,5. Het was er ook erg druk.

Naast Echtstudio stond Hoooked Zpagetti, ik kon een taspakketje niet weerstaan, deze tas wordt tunisch gehaakt, dit is lang geleden dat ik dat gedaan heb en na een demonstratie was alles weer duidelijk.

Bij Handwerkatelier Sari was het erg druk

Net als bij Joy Design.

Ook Pipoos stond op de beurs met een grote stand, waar je leuke workshops kon doen. Ik heb daar leuke Tilda lapjes en lint gekocht van de cadeaubonnen die ik afgelopen zondag gekregen had voor mijn verjaardag.



Dit zijn mijn  aankopen, voorlopig hoef ik mij niet te vervelen ( dit doe ik nooit hoor).

Kreagroetjes Marjanne

1 opmerking:

  1. Je hoeft je zeker niet te vervelen.
    Ziet er leuk uit allemaal.
    Je bent wel heel trouw als je al vanaf het begin naar de beurs gaat.
    Ben er wel eens geweest, langgeleden.
    Wordt hoog tijd om weer eens te gaan.
    Misschien volgend jaar.
    Succes met je nieuwe aanwinsten en nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen