zondag 2 oktober 2011

HERFSTVILT

Hoewel het buiten schitterend warm weer is, ben ik wat vilt betreft in de herfstsfeer.
Voor Huize van Marrosa maakte ik de volgende pakketjes van Atelier Pippilotta.

 De herfsticoon laat de echte herfstsfeer proeven met vallende blaadjes, storm en regen.


Misschien is een zonnewijzer niet typisch iets voor de herfst, de kleuren passen er wel mooi bij.

Deze rijpe kers valt bijna van de boom, gelukkig zit hij vast aan een mooi lintje.

Hoewel het lijkt dat dit een icoon is van Pippilotta, is dat niet zo, bij de viltclub Poppen en seizoenen, was de opdracht om een seizoen af te beelden op een houten icoon, ik ging voor de winter en dit is het resultaat. Heel leuk om je fantasie hier op los te laten.


Gisteren heb ik mijn eerste haakcursus gegeven, helaas heb ik mijn fototoestel in Rijen laten liggen, dus kom ik hier volgende week op terug.

Geniet van deze mooie zondag, groetjes Marjanne

2 opmerkingen:

  1. Mooie viltcreaties heb je gemaakt, Pippilotta blijft altijd zo schattig. Je winterversie is ook zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer erg mooi uit allemaal.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen