dinsdag 3 mei 2011

NAAIKRANSJE

Om weer een vakje in mijn kast te vullen heb ik de drie naai/handwerk pakketjes van Atelier Pippilotta gemaakt.
Ik ben begonnen met Klosje, de kleuren heb ik aangepast aan mijn interieur wat van rood naar paars loopt.

Daarna het naaistertje,ook haar heb ik in een andere kleur gemaakt, dit keer paars/lila tinten.
Ik heb haar op een plateau geplaatst omdat ze anders niet zelfstandig kon staan, het naaimandje staat voor haar en ze is aan het borduren.

Tenslotte oma, die ik ipv een zwarte, een donkerrode jurk heb gegeven.

Oma windt een kluwen wol op.

Voor haar wolmand ligt een breiwerkje, dat ze nog af moet maken.

In haar wolmand zitten nog bolletjes wol.

Ze heeft een appel als speldenkussen.

Gezellig met zijn drietjes vormen ze een leuk naaikransje.

Dit was het weer voor deze week, viltgroetjes van Marjanne

5 opmerkingen:

  1. O Marjanne, mag ik lid worden van dit clubje, ik mis nog een viltster haha.

    Geweldig zoals jij dit gemaakt hebt, wat een prachtig stel en zo gedetailleerd, complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat is zeker een gezellig stel, leuk zo bij elkaar! Die naaister heb ik ook eens gemaakt, ook aangepast aan de kleuren van mijn hobbykamertje, maar die oma kende ik zelfs niet eens. Erg leuk zo met z'n drie-en

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende prestatie Marjanne!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo'n naaikransje, erg mooi gemaakt! Ik ben dol op je mooie geverfdje gezichtjes!
    Fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen